Tuesday, January 5, 2010

Aku masih disini......

  • aku masih disini....still waiting...huuhuhu...da x tau biler nk deliver...last checkup...baby still ok n active like b4....pewut semakin kedepan n makin x selesa...x sabar nk deliver....rs mcm da kurang larat tuk bergerak ngan pewut yang membesar n selalu jer sakit2....

  • by next week kalau x bsalin gk doc nk wt CTG....ape benda tue...hihihi...doc ckp nk check baby....n doc pn nk check bukaan kt bwh tue...e...ngeri u....dr pglmn kengkawan tue yg paling menakutkan aku la...aku masih bersabar skrg..tunggu detik n saat yang paling suspen dlm idup aku...

2 comments:

  1. hhmmm...
    dpt bayangkan mcm nyer perasaan nye skrg ni
    mesti berdebar2, takut +excited, mesti smua rasa tu ada kan..
    tp takpe, insya allah, smua akan baik2 je
    all the best gal

    ReplyDelete
  2. hehe, smoga ko baik jerk slalu, c.mokh ckp anak ko nak tggu tarikh sm ngan dia 16hb Januari... hehe cayuk! lylie cayuk!

    ReplyDelete