Friday, December 17, 2010

terlebih sudah....

semalam...naik pada papan penimbang dan angka yg tertera sgt2 la mengejut kn.........suda melebihi angka 60.....hahahaha...giler la.....rase nye dpt angke nie mase pregnant 6 bln......now x perlu pegnant pn da 60 kn....tahniah la lylie...berjaya merosakkan badan sendiri..tahniah juga kerana berjaya membazirkan pelbagai baju saiz s dan m yg memang da x blh nk disarung lagi.....tahniah tuk diri sendiri kerana menyebabkan hampir Semua org yang jumpe aku akn memerli bentuk badan aku yg sgt ideal sekarang.....tahniah juga kerana AKAN mula membeli baju2 yang bersaiz xl.........



STRESSSSS........


adakah bermula 1 hb nie boleh mula berdiet......boleh kah melawan nafsu utk mengelakan segala junk food yg ade sekarang..blh kah berhenti membeli dan memakan pelbagai jajan dan aiskrim coklat dan abc coklat dan pelbagai jenis coklat dan segala biskut coklat (banyaknya coklat) dan fast food yg enak2 itu...mungkin blh cuba buat jadual...blh kah setabah org lain...boleh kah.....





memang x nk sgt cuba produk2 kesihatan kerana aku suda menghabiskn RM 300 tuk beli slimming product dan tidak ade hasil pn....hahaha giler membazir......en suami kate sila mendaftar di fitness first.....berhasil ke mcm cite the biggest loser tuh..kikikiki...sekarang itu la rancangan tv favourite (giler kagum tgk semangat diorang dipakse tuk xcesrcise tanpa henti) kalalu aku mesti da mati...kalau aku naik lg 10 kilo mesti da blh register tuk de biggest loser asia next year kn......hahahahaha

sekurang-kurang nya...aku perlu sekurus ini semula....argrrrrgggggghhhhhh......

padehal time gmbr nie diambil pn ramai kate aku gumuks...LOL

5 comments:

  1. sama la prob kita nak diet tp selera mkn menjadi2

    ReplyDelete
  2. hm, xper arr besar pon.. dah ada orang sayang kan.. janji sihat.. hehe

    kat cosway ader gula2 [kut] untuk orang yang nak diet.. nak x?

    ReplyDelete
  3. nurul? awk x nmpk gumuks pn...kikiki.....

    kak mas: kaalu org yg sayang tuh lelame dier x sayang ti cam ner plk?
    gula2 ape plk tuh..nk juga la

    ReplyDelete
  4. Banyaknya naikkkk. Seronok eh macamtu. Saya ni kurussssssssss je. Rasa macam tak kena dengan tinggi.

    ReplyDelete
  5. hah!! sekarang dah tau kan penyebab yang terlebey sudah..ada yg istimewa dalam perot..tahniah..

    ReplyDelete