Thursday, April 7, 2011

shoe festival 2011

ade sesape yg da tau psl festival nie...hari nie ofis aku siap buat rombongan puspanita lagi tuk g festival nie......aku x dpt menjoinkn diri coz aku terlibat ngan pembentangan rekaan dr student art & design smpi la kul 1 td....menarik gk student nye art work sekarang..byk improvement....guna 3 d gempak2......okey la...idea biase2 tp oleh kerana presentation yg gempak..sume nmpk menarik..hihi....n smbil aku duk dgr diorang present aku asyik duk terpk apelah yg diorang nk keje pas gred nanti.....



ke laut da kn..nk cite psl shoe festival je kot......hihihi....tahun lepas punye menarik..tahun nie mesti menarik juga kn..esk rehat tghr 2 jam 45 minit...so mesti sempat tuk pergi jenguk kn...lg pn dekat je ngan opis aku..so rakan2 sume jop kite g reramai eh tuk membantu meningkatkan ekonomi negara......

5 comments:

  1. wah wah shoes festival pun ada ke? lylie kerja ape? kita pun dulu study wat 3d design mcm2. tp skang kerja kerani. -_-"

    ReplyDelete
  2. ade fad..da tahun kedua diorang buat..meh la dtg..esk break lame kn..mane tau blh jln sesame..hihihi.....iye fadh study ape dulu....

    lylie dulu study AD majoring in jewlry design....lari bidang juga...tp still buat produk la... skrg keje jd designer cabuk je kt kraftangan.....

    ReplyDelete
  3. Lylie keja kat kraftangan?
    Kalau tau, ari tu ajak ngedate.
    Kite pergi tau hari kraf negara ari tu.
    Borong sutera spi 2 pasang. hehehehe

    p/s : err.. off topic eh? :p

    ReplyDelete
  4. la xeea dtg ke...nape x hello2..hahahah....lain kali dtg inform eh....blh banje makan n tlg nego harge batik bg murah..hahahahah

    ReplyDelete
  5. kasut kasut.. nak beli kasut..

    ReplyDelete