Friday, August 21, 2009

Selamat Berpuasa

Sempena Ramadhan Yang akan Menjelma Esk.....aku nk wish hapy fasting 2 all my fren n lots of muslim kt Meysia nie n kt memaner jer...pade sesiape yang penah aku sakitkn ati or tersalah kate, plz maafkn k.....jgn simpan dlm hati....



“Ya Allah jumpakan aku dengan Ramadhan dan serahkan Ramadhan kepadaku, terimalah amalan yang aku lakukan padanya.”

First year nk pose ngan my hubby... so terase seperti pose yg lebey bermakna la...x tau la dier blh bgn bsahur atau x..yang pasti aku wajib bgn coz becita2 nk pose penuh tahun nie..maner tau...baby dlm pewut akn jd lebih kuat....hihihi....

2 my hubby......wish u dpt la bsbr ngan sayang bulan2 pose ni k...




2 comments:

  1. wah!!! taun nie pose pnuh arr ko yerk.... best nyer... hm, smoga baby ko pun akan ikut jjak mummy nyer nnti biler bsr nnti... pose sntiasa pnuh...
    anywhere aku pun nak wish happy pose kat ko ngan kkwan yg baca blog ko nie x kira sape n kat ner, smoga pose kita ditrime ALLAH n mmbri manfaat kpd kita. k

    ReplyDelete
  2. uiks...kutuk org...xbaik tau....
    org leh bgn la....hehehehehe...
    tp kena kejut la....
    ok...slamat berpuase kepade my sweetheart n my baby....hehehehe...
    smoga dpt pose penoh taun nie...
    jgn lupe kejut org bgn sahur ek...
    bye...luv u....

    ReplyDelete