Thursday, November 11, 2010

Impiana Hotel Cherating - AGAIN!

3 bulan lepas baru ber family day di tmpt yg same....
esk hingga isnin (12 - 15 nov) pn akn kembali ke tmpt yg same utk berbengkel rekaan pula..
yang aku penat nye....rekaan yg sebelum nie x sempat nk finalize lg...tetiba kena buat rekaan lain pula..da la aku nye skill suam2 kuku kaki...terkial2 nk siap kn design..hahahah...
ye la...da 3 thn aku x buat design...tetiba kena tuka dprtmnt kena stat blk wt design....mcm nk gelak pn ade....tgk design sendiri mcm mase study part 1 kt uitm....mcm msk kelas drw n vrd blk jew....wt garisan pn da x lurus....Kalu la lecturer final year aku tgk...confirm dier tarik blk result degree aku...hahaha...tgk skill mcm x layak jew dpt 1st class degree....tp tuh la....barang yg lepas jgn dikenang...barang yg mendatang harus ku tempuh dengan penuh semangat n cabaran...
hopefully aku nye skill akn pulih kembali n dapt compete dgn org lain nanti...x la malu2 sgt nk present design dpn design council nanti...(pray 4 me kengkawan) buat mase nie rase kecik nye la diri aku dikalangan org2 besar yg berkeyakinan tinggi....aku kn budak baru belajar...bile salah x dew sape plk nk tunjukkan....terpakse la bergantung dgn diri sendiri.....
stop berkeluh kesah....isu nye sekarang adalah...hotel tuh memang cantik n aku suke sgt..tp byk nyamukkkk....adoi ai......mesti berkudis la kaki aku nanti....
n yg paling jd isu nye plk..alya n iqmal nk berjimba bersama keluarga mertua ku di sunway lagoon ari ahad nie...blh plk kn...tinggalkan aku.....memang..tensi sgt jiwa n raga.....
hopefully iqmal x jd la bawa alya coz aku sgt risau dir kena selsema coz alya x biasa duk dlm air sejuk......

5 comments:

  1. iye nurul saye dr uitm....awk pn ke?
    fakulti mane?

    ReplyDelete
  2. sama uitm shah alam . dr AD :)

    ReplyDelete
  3. jgn la mama risau...pandai la org jaga alya ek...heheheh...mama asyik tggl n kite org jerk..so kte org g la berjimba...kn alya..kn....
    kekekekke

    ReplyDelete
  4. akak dapat rasakan gelora jiwa laily biler kena berhempas pulas perah otak wat design tp family syok berendam..huhu nk ikot gak kan..tp apakan daya..soh family postpond g this week..

    ReplyDelete