Wednesday, September 5, 2012

Gambar Raya.


Macam mak-mak yang lain, aku pun berhadapan masalah yang sama untuk mengambil gambar dengan anak-anak. Biarpun dedua anak perempuan, bile kena pakse amik gambar memang susah. Kelam kabut jadinya.




 Susah betul nak amik gambar ngan Eryna. Asyik nak terjun turun ke bawah, x nak dipegang. Akhir nya sume gambar jadi hampeh. Sabar je la..


Hihi..takat nie je lah gambar yang ada untuk dikongsi. Abaikan props-props dibelakang, coz anak-anak dara aku lena sangat tido kat umah wan. Dekat kul 11 pagi baru siap mandi n pakai baju. Seronok sangat tido di pagi raya.

Raya kali nie memang seronok coz Alya da pandai salam sambil sebut Selamat Hari Raya. Eryna pun da pandai salam cium tangan. Orang bagi duit raya pun da pandai ambil.

Seronok sangat raya  bila ade ramai anak.
Hihihihi.


*Anak baru 2 orang kecoh nya macam 10 orang. Sabar je lah!

6 comments:

  1. alya sama cam danish tahun dah tau apa itu raya..baju raya..duit raya..bersalaman sambil cakap camat ari aye..haha pelat larr..pastu dpt duit terus bg mama merangkap banker..haha..elok gak kan lau x cicir ntah kemana..

    ReplyDelete
  2. dua2 comel budak2 nie...geramnyerrrrr

    bile lg kite nk jumpe kan lylie...nak jumpe 2 princess nie sekali huhuhu

    ReplyDelete
  3. erm, nampak macam berisi la orang dewasa dalam gambar ni, ker effect baju yang dipakai?..... hehe

    selamat hari raya alya n ryna... rasa nak cubit 2 budak ada lesung pipi tu... grrrrr

    ReplyDelete
  4. eh...kembar yang sulung tu beso sgt la drp kembar yg tgh n ketiga..hehe

    ReplyDelete