Monday, October 22, 2012

Gambar VIENNA

Ok, akhir nya aku mengalah untuk mengupload lagi beberapa gambar Vienna. Sebenarnya bila sampai Vienna, memang x de tempat sangat nak amik gambar. Bangunan sume sama, church n patung-patung banyak la. Disebabkan aku nie tak suke amik gambar ngan patung, memang x de la tempat yang menarik aku nak amek. Sikit-sikit ade lah. Enjoy de picture k!














Mak-mak macam aku mesti lah nak kumpul fridge megnet kan. Untuk korang yang sampai sini dan nak cari fridge magnet yang murah, pergilah kat Naschmarkt. Pasar paling besar kat Vienna. X la murah sangat pun, tapi dapat la 3 unit 10 euro. Ok! jumpe kat tempat lain pulak k!

4 comments:

  1. bestnya lylie...jeles 10 tahun dgn ko agagagga

    ReplyDelete
  2. bestnyer...bila la agak nyer aku lak dpt ge.....hihihiii

    ReplyDelete
  3. wallah, kalau dapat baring2 guling2 kat atas rumput taman bunga tu heaven nyer..... feeling hindustan jap...

    ReplyDelete
  4. ok. NOW I AM SOOOO JEALOUS WITH YOU! hahah capslock ok. my turn utk meronta2 read your review. I want your job, pleaseeeeeeeee!

    ReplyDelete