Friday, December 5, 2014

Bila lagi nak Insaf ? - 2

Kadang kadang aku ade jugak dapat text dari orang yang aku tak minat nak berkawan. Bukan aku memilih, tapi bila kau text asyik bukak pekung diri sendiri dan pekung orang lain. perut aku tiba tiba akan memulas dan rasa nak muntah.

Ape motif sebenarnya?

Ko nak mintak simpati atau nak cari perhatian, atau nak mintak kena keji?

Betul, kadang kadang ramai orang salah dan situasi tu kau lah yang betul. Tapi tak semua ok. Jangan perasan sangat. Kadang kadang tengok cermin sama. Jangan asyik tengok cermin yang orang lain pun tengah tengok jugak. Sebab bila ko tengok cermin yang orang lain pun dalam tu, lama lama ko akan leka tengok muka orang punya jerawat, sedangkan jerawat kau ade jugak.

Bila lagi nak insaf? Jangan cakap bila sampai seru, sebab seru tu dah ade masa zaman nabi lagi.

Ok bai.




2 comments:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete