Wednesday, February 24, 2010

tempoh berpantang....

esok da genap 40 ari aku berpantang...aku sendiri pn confuse baper hari sebenarnyer mase berpantang...aku tgk org lain berpantang 44 ari..apesal mk aku kater 40 ari jew kn..so skrg aku pn x tau aku patut bpantang lg baper lamer...so anybody can help me?...

owh berat badan jd satu isu tyme pregnant..ye la..last timbang b4 deliver berat aku 72 kg..mak ai..cm anak gajah......dlm tempoh bpantang nie bnyk gak berat da turun..almost 14 kilo..tp still not enough ...huwargh..begitu lmbt nk lost my weight..aku kena turunkn berat lg coz aku kn gemuk..hahahha..kadang2 take heart jugak ngan words tue lg2 ngan hubby n kawan2 yg x der insurans mulut..mentang2 diorang kurus kn..tp aku bsyukur la gk coz jeans saiz 26 da blh sarung blk..tp bj saiz m adew bnyk problem coz my breast jd begitu menghairahkan akibat breast feed..hahahahaha...adew cara nk kecik kn balik x?...so wt ever pn kena gk achive my target nk berat 55 kg...hihih..x mor kurus mcm dulu lg coz ti nmpk buruk coz my bump begitu besar skrg..


5 comments:

  1. org pon sama...xturun byk lagi berat badan....

    ReplyDelete
  2. akak berpantang 44 hari..so hr ke 45 tuhh bleh larr kuar g shopping release tension..

    ReplyDelete
  3. mak sy cakap, berpantang mmg 40 hari. tapi di tambah ke 44 hari sbb saje2 la..takut bentan ke..ape ke kan..

    jom..lepak2 umah kite..:-)

    salam kenal

    ReplyDelete
  4. ya:lmbtkn berat nk turun..nmpk begitu gumuk skrg...

    kak lyn: yeker...so lylie abis pantang ari ahad la ek..
    lmbt nyer...so ari isnin nk g tgk hkk la.. hihih...x sbr nk jln...

    rose: salam kenal...owh mcm tuh ek..so kena gk la pantang lg kn...lepak umah...hihihi blh jgk....

    ReplyDelete
  5. ikut sesetengahnya pantang 40hari ada org pantang 44 hari..mcm sy pantang koboi je..hehe..

    ReplyDelete