Monday, May 17, 2010

alya diserang.....

over x title n3 kali nie...


kesian alya.....br genap 4 bulan....da kena serang n dicederakan....sedey sgt bile alya kena mcm tue....nape la bukan aku atau hubby yg kena kan....da la tue...x cukup ngan aku nyer sedey...bertambah2 plk sedey biler kena bebel lk ngan org sekeliling...mcm la aku x jage ank aku kn..aku siap kena mara sebab biar ank aku kena gigit n berbintat cm tue...abis tue aku nk wt cm ner..tyme tue kn gelap..tentu la aku x nmpk...mcm la ank diorang x penah kena gigit nyamuk kn..da la tuh siap tuduh aku tdo mati lagi...e...nyebuk tul org tue...mcm dier bela ank perfect sgt...aku ngaku la..memang alya kena teruk pn...abis muke n tgn dier sian jew aku tgk....besar2 plk tue bintat nye...sian dier....tp jgn la asyik salahkn aku...bkn aku nk pn jd mcm tue....


alya tgh tdo..selepas kena serang....


bintat pertama...


bintat ke 2 & ke 3..

kat dahi ade 3....



kat pipi pn ade tiga...
blm abis lg tuh..ade dua kt tapak tangan n satu kt dada..total sume ade 12.....sian kan...
pg tue hubby bgn tdo jumpe 3 ekor nyamuk yg da kenyang n x blh terbang...hihih..jaat punye nyamuk...

5 comments:

  1. alalala ciannyer alya tomei nie.. sabo yer lylie.

    hm, org ckp kalu nak cpat ilang sapu vicks kat tpt kn cium nyamuk tu @pon sapu kapur yg wat masak tur (aku slalu sapu vicks jerk, x mor sapu kapor coz kuutur) try la, insyaallah ok

    ReplyDelete
  2. alolo..cian nya. pipi gebus putih melepak ni kena geget nyamuk. sapu vicks la dear cepat hilang kesannya tu.

    ReplyDelete
  3. sian pipi gebu dia...biasa la , kdang saye dah sembur ridsect sebelum tido pon still auf kena geget nyamuk...hehe

    ReplyDelete
  4. semangatnyer tangan alya ni......li, jgn smpi cam putra tau...ketul2 dh lengan tu..tp biselah bby umur cam alya cepat naik bdnnyer...nti biler dh start melasak.......hilang sumer tu..
    cian alya yer...

    ReplyDelete
  5. erm ciannyer alya..nyamuk tuu lebey bermint ngan tgn alya yg gebu tuu..danish pun br kena gigit nyamuk gak byk gak kena cam alya..cepat btul nyamuk tuu gigit..nyamuk halus mmg xperasan tau2 dh kena gigit..Bengong nyer nyamuk!! tergaru2 danish..

    ReplyDelete