Monday, May 3, 2010

kursus @ bukit tinggi...

last week aku da selamat berkursus kat bukit tinggi..4 ari aku tinggalkan alya...sedey gk ...tp kursus tue memang happenning n pening...dgn pelbagai ragam bos2 n pengusaha kraf seluruh malaysia...dok perah otak plk men design aksesori tuk market oversea...peh..mcm2 dugaan....aktiviti stat dr kul 9 pg smpi la tgh mlm...tp last day sempat la berongeng ngan sume peserta...hihih klaka giler...tak penah lg aku menari 60 an atas stage...x psl2 blh lk bejoget2...bak kate bos aku igt2 ank kt umah....hihih...so nie la gmbr2 yg aku blh share...

da group yang dok beronggeng 60 an...

bapuk telampau..auw..ngeri you biler tyme dier becium...








1 comment:

  1. hm, syoknyer berkursus wlaupon pening2 yerk???? heh siap ader bapuk lg tur... iskiskisk

    biler la aku nak smapi cni...?

    ReplyDelete