Friday, May 14, 2010

susah ati part 2.....

adoi ai..mengeluh saje aku...tue yg bnyk dugaan tue.....

da mula da susah ati aku lagi..skrg susah ati nk cr pengasuh tuk alya.....mcm mane la pas nie kn...nk anta kt sape la anak dara aku tue...anta jejauh susah lk pepagi terkejar2...nk cr dedekat ade kew org nk jg...area umah aku tue kalau ade pn sorang makcik da jg tiga empat org bdk...x mor la..ti x terbela ank aku...susah ati lagi.....sian kt alya......kalau la blh aku berenti keje n dok umah tuk jaga n membesarkan alya dgn tangan aku sendiri x la aku susah ati skrg.....
plz mama...x mor tinggal ngan org lain...nk tinggal ngan mama....

p/s: sayang...org berenti keje la....blh x.....




5 comments:

  1. pasal anak mesti kite susah hati kan....sumenya pasal anak je skrang kan leli...hurm tgk muka alya ni dah nak macam muka auf plak. hehe

    ReplyDelete
  2. naper laily..mak laily xshat eh? that's why kena antar alya kt pengasuh..

    ReplyDelete
  3. yaya: tu la ya.....susah sgt ati...baru sorang kalau bertambah ti lagi bertambah susah ati nye....alya nk same ngan auf kew?...hihi memeang la...same2 botak...

    kak lyn: aah la kak..mk da x sehat...nie tgh pening dok kn cr pengasuh la....x mor anta nursery.....

    ReplyDelete
  4. ha, aper kt ko suoh MIL ko pencen awal, nnti dia leh jg alya.. haha

    jgn arr susah ati, insyaallah ader hikmah sumer tur.. sabo yerk, doa bebyk (haha jadik ustazah jap di ari jumaat)

    ReplyDelete
  5. sedih je tengok muka alya.

    kalau sy pun. if boleh sy nk sangat benti keja n jaga alia sendiri. tp keadaan belum membenarkan saya utk buat mcm tu. so, pasrah!

    hope awk dpt cr pengasuh yg baik utk alya. gud luck!.

    ReplyDelete