Monday, August 23, 2010

selamat ulang tahun ke -27 RiaNNa

hari nie genap umor ryn ke 27...alhamdulliah....diam x diam dekat 9 tahun gk kite berkawan...wow....cepat nye mase berlalu...since 2001 kn.......hope fully bufday ko tau nie akn lebih bermakna la ek..aku doakan yg tebaik tuk kau...
babe....aku sayang ko n fara k....thanks semalam.....wlpn cuma sekejap tuk berjumpa tp aku hapy dpt lepak n mkn ngan korang n gelak2 kutuk2 n main2 ngan bb kite berdua.....

nie la gmbr2 yg blh kite tgk blk lg 10 tahun akan datang k...

wah...spesel request nie...aku suke gmbr nie....




ryn yg dirai...tp aku nyanyi tuk aisy.....




3 sekawan....pas nie fara lk pegang bb....



bonzer - bonzer kami....(dari kiri suami aku yg tersayang......suami fara n suami ryn)


Event : Majlis berbuka pose n celebrate bufday ryn
Venue : Nandos Midvalley
Date 22 Ogos 2010


3 comments:

  1. eee cumel nyer kek dia...

    hepi besday ryn, wlopon x kenal.. hehe x pe kan

    ReplyDelete
  2. bestnyaa.... anyway happy birthday ryn... :)

    ReplyDelete
  3. heheh...thnks..xper, kiter knl kat alam maya ...

    lie : tgk pict no 2..rmbt ank kiter same jerkk..
    tq post entry citer sl aku d kite..

    love..

    ReplyDelete