Wednesday, July 25, 2012

Cabaran hari ke-5

Gulp!
Jam belum pun kul 10 pagi.
tekak aku da haus, kali terakhir aku minum air jam 8 mlm semalam, satu malam duk sibuk belek anak-anak dan tertidur seawal jam 10.30 mlm. Lupa nak makan dan minum lagi selepas berbuka. Bukan rezeki aku lagi tahun nie utk berterawih berjemaah di masjid.Tido semalam punya lah lena, tertidur kat sofa je. x sedar ape, x sempat nk kunci jam pun. Dan pagi tadi aku terjaga genap2 azan subuh! Uwaa...... mcm nak nangis je rasa, bangun tidur rase haus gila, macam mane nk bertahan sampai waktu berbuka nanti? Harap-harap boleh la!

Harap-harap badan aku boleh bertahan la dengan bihun goreng sepiring n air laici segelas yang aku makan pada waktu berbuka semalam. Harap-harap, Allah mudahkan sepanjang aku berpuasa hari nie. Harap-harap aku boleh la kurang kan bercakap hari nie. Harap-harap aku x pengsan kejap lagi! ahahahaha.

7 comments:

  1. sabar ye..dugaan di bulan Ramadhan

    ReplyDelete
  2. oit mok...sabar...u can do it...

    ReplyDelete
  3. u can do it. hehehe.... buat2 bz weh nanti cepat sikit masa berjalan. :)

    ReplyDelete
  4. hehe, dugaan tul nie..... nanti balik nak buak bee hoon goreng ngan air laici lagik ker ni?...

    ReplyDelete
  5. hihi..hr ni 7 ramadhan makna lylie dah selamat menempuh cabaran bulan ramadhan..lylie strong mummmy...

    ReplyDelete
  6. sepiring bihun aje lylie?diet betol nie...ekekeke

    ReplyDelete