Thursday, June 11, 2015

Orang keliling

Perasan tak, kat keliling kita kadang kadang kita perasan ade jugak sorang dua yang hidup dia happy sangat, Rupa-rupanya dia sorok banyak sangat kisah duka dalam hidup dia. Kadang kadang dia datang keje lewat dan dia bergegas pulang awal, Dia tegur semua orang, tapi dia jauhkan diri bila dia mula perasaan orang tak selesa dia ada. Kita yang tak tau ape ape mesti kutuk dia sikit-sikit dan tak libatkan dia dalam banyak perkara dan hampir hampir anggap dia tak ade pun kat persekitaran kita.

Aku hampir percaya, tiap orang sebolehnya tak nak bawak masalah dia tiap masa. Tapi, kadang kadang sampai satu tahap, kita give up,perasaan kita terbawa bawa dan belum pasti di mana akhirnya. Senang je orang kata, usaha lah, buat sesuatu dan jangan tunggu. Wah..belum kena kat batang hidung kita, macam mane kita nak tau masalah dia sebesar mane? 

Tak de siapa mintak difahami, tapi sekurang kurang nya, berhenti menghukum, belajar menghormati dan ikhlas kan lah diri.  Sekurang kurang nya, jika dia tiada bahagia di mana mana, sekurang kurangnya berilah dia senyuman seikhlas nya, moga moga ade lah memberi sedikit bahagia dalam hatinya untuk seketika.


1 comment:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete