Monday, October 25, 2010

ank saye suke camera....

sejak mula alya pndai melihat keliling n dpt mengesan pergerakan n cahaya, sejak dari itu aku perasan alya suke kamera..kalau tgh buat ape pn..kalau ade flash atau ape pn cahaye berkelip alya mesti pandang...kenape alya suke kamera aku pn x tau..kebayakan gmbr kalau dgn aku...dier mesti akn pandang...n sejak2 ade gigi nie tanpa segan silu alya akan menunjukkn dgn bangga gigi 6 batang yang dier ade...tp selalu nya hanya 2 batang yg muncul..huhuhuh.....


kalau x caye tgk gmbr2 kt bawah...kebanyakan nye sume alya tgh suke hati kn....
















> mase aku mengandung aku suke sgt tgk gmbr...suke g websites pohotgrapher tgk gmbr wedding org, tgk baju cencantik n tgk ape2 gmbr la coz aku suke sgt tgk gmbr yg cantik....ade kena mengena ke?
> tp ade satu benda yg aku seriau giler mase dlm pantang...mase mengandung aku suke main game binatang pelbagai bunyi....pas tue mase aku dlm pantang alya mengeliat dgn mengeluarkan bunyi entah ape2....e...tyme tue seram pn ade..terus teringat kate2 org tua.....blh caye kew..sume perkara yg terjadi ade ke kaitan mase kite pregnant?
> ape2 pn mungkin sume yang berlaku hanya kebetulan..hihihihihi...:)

2 comments:

  1. comelnya alya pandai pandang kamera. dulu nurul time pregnant kalu merajuk dgn suami suka mengadap dinding so skrg kdg2 raina kalau merajuk dia mengadap dinding mau pandang kita. hehe.

    ReplyDelete
  2. hihiih..klaka nye....raina pandang dinding mesti comel kn....buat2 mcm x dgr je ti bile org panggil kn...

    ReplyDelete