Tuesday, June 5, 2012

breeze

haha! lawak!

ari nie aku g keje mcm biasa, pakai baju macam biasa, x de ape yang menarik. Tapi yang klaka nye, hari nie ade orang tegur aku, akak, kuatnya bau breeze! akak basuh baju pakai sabun breeze ke?

hahahahaha...memang lawak! rase mcm nk gelak guling2. aku pun x tau bau breeze mcm mane. Tapi memang aku ade bau sabun kat baju aku. Mungkin baju aku nie aku baru amik kt umah mak aku, so mungkin mak aku pakai sabun breeze kat umah!

hahaha! sape pakai sabun breeze? sabun breeze nie memang sebatu blh bau eh?




4 comments:

  1. bau febreeze wangi ape lylie. ahahha...aku suke taw. harum aje. tp rmh aku gune dynamo atau tops aje =P

    ReplyDelete
  2. haha, kite guna dynamo jugak.... tapi cikmok suka kalau baju dia bau softener... siap cakap.. "nak baju bau mcm ni tau...jgn tukar jenama lain" tapi bila balik keje.... masam sama jugak. wahahahaa....:P

    ReplyDelete
  3. la... apsal x panggil, kalu x, boleh tolong snapkan gambo... haha

    kat umah aku guna daia, x taulah bau breeze camaner, jap lagi aku datang nak bau sikit, haha

    ReplyDelete
  4. hehehe..bau sabun breeze mmg wangi je..klau anta baju ke dobi pun, bau sabun/softener lg la kuat.. :D

    http://suriaqistina.blogspot.com/2012/06/dapatkan-perkhidmatan-persembahan-kami.html

    ReplyDelete