Wednesday, June 13, 2012

Keperluan Di Kala Beradu.

Ade orang jenis x kisah, asal letak kepala confirm boleh tidur. Tak kira la kan, bantal bersarung ke tidak, katil tak bercadar pun ade yang tak kisah. Aku ngan Iqmal jenis berkira bab keperluan tidur nie. Tempat tidur mesti kemas sentiasa, setiap hari balik kerja kalau katil or tempat tidur berselerak mesti mood aku jadi x best. 

Laki bini jenis mengada bab tidur nie. Yang terlebih mengada nya surely la aku. Cadar mesti kena bertukar setiap minggu. Color mesti nk ceria-ceria. Mesti kena 100% cotton, kalau tidak mesti aku merungut sepanjang malam. Aku selalu sangat beli cadar brand Akemi. Selain color nye yang akan maintain cantik walaupun basuh berkali-kali, harganya pun jauh lebih murah.

Selalunya, cadar n sarung bantal nie adalah pilihan aku untuk diberikan sebagai hadiah di hari perkahwinan kawan-kawan. Kebanyakan kawan-kawan office terutamanya, surely akan dapat hadiah cadar dari aku. Sebab aku pasti mesti diorang akan guna.

Sekarang nie pulak kawan aku ade pulak tengah berbusiness buat pillow case. Memang sesuai sangat la nk dijadikan hadiah kawan-kawan aku yang ramai lagi akan kawin kelak.
1 set pillow case nie harge dier RM40 (2 pcs) w/o postage sahaja. Kite juga boleh pilih color ape yang kita nak. Tapi color light-light je la eh yang ado.  Kalau korang minat nk tempah proses buat dan penghantaran adalah selama 7 hari dan teknik yang digunakan iron 0n- transfer. kalau korang nak tau lebih detail lagi pegi kat blog dier je la eh!



 




Nie lah contoh-contoh sarung bantal yang boleh korang order. Kalau ade sesape berminat nak tempah pillow case nie email to mizz_reanna@hotmail.com




6 comments:

  1. Replies
    1. simple kan! lylie pun da terjatuh cinta!

      Delete
  2. ha, sure kat umah ko cadar tu sume kaler pink kan... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..x la kak, minggu nie kitorang nye cadar warna biru n hijau!

      Delete
  3. Alamak, mcm ter-berkenan pulak. I love rare stuffs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha! da terbekenan tuh boleh la order.

      Delete