Thursday, May 26, 2011

mengidam...

28 minggu kehamilan...x de ape sgt yg aku mengidam......cuma ade sikit2 benda yg aku teringin nk mkn..tp semuanya aku dpt mkn...tp cuma satu benda yg aku rase x puas sgt dpt mkn iaitu ini......





buah manggis...wlpn dpt juga rase mkn dua tiga biji....tp tekak masih rase x puas...rase mcm ade yg x sempurna......rase mcm nk mkn lagi...tp smpi skrg x dpt mkn lagi....




kek red velvet nie nmpk n rase terliur mase tgk kt blog yaya...cari kt kedai kek memang x penah jumpe...byk org jual on9 saje...tp aku kalau order kang sape plk yg nk mkn kn......nasib smlm ade rezeki...dpt juga merase ade bdk2 opis nie kasi......manis la...tekak aku x terima sgt......x sesedap rupe nye.....



macaroon.....benda nie aku dpt mkn ari nie..sian aku kn....nie pn benda comel yg menarik yg buat aku rase nk mkn bebyk juga...tp still x kena kt tekak aku........nape org kate sedap aku kate biase2 je eh...nape tekak aku x leh nk terima eh....iskh pelik tul...selalunye aku suke benda2 cm nie..tp bile mengandung nie semacam pulak rase kt tekak....





3 comments:

  1. manggis!!!
    seb baik dpt kan lie sebab tak musim kan sekrg
    tapi mana puas selagi tak hadap sebakul (:

    ReplyDelete
  2. maria kali ni tak bape nak ngidam tp asyik tak dek selera je..sedih tul..lapaq tp tekak takleh terima..huhu

    ReplyDelete