Thursday, June 9, 2011

Pertama Kali.


wa pertama kali nie....cm ne la rase kn....esk pertama kalinya iqmal akn tinggalkan aku n alya..sepanjang 2 tahun perkahwinan x pernah sekali pn iqmal tinggalkan aku sendirian....aku memang da selalu la kot tinggalkan dier...aku kn selalu outstation......tp buat pertama kali nya esk iqmal akn tinggalkan aku...hadoi...rase sedey la plk...wlpn x lame...cuma 3 hari 2 mlm..mesti aku rase semacam n sunyi sgt..hadoi..cm ner nk tempuh nie........yg buat aku jeles sgt...iqmal bakal pergi ke sini....





kota singa....


jeles aku weh...jeles giler...memang la iqmal pegi utk kerja..tp aku x kire gk still jeles coz b4 disahkan tuk 2nd pregnancy memang kitorang plan beriya nk ke sentosa island...nk bwk alya jenjalan nk g universal studio la bagai....harapan tinggal harapan je la........ x sempat cnfirmedkn pakej x psl mengandung plk....hadoi..memang x de rezeki.........hopefully next year dpt pegi...



ape pm cm ner la nk tempuh weekend tanpa iqmal kt sisi kn..mesti aku meroyan..


2 comments:

  1. kite pon x suke kalo habi xde =(

    ReplyDelete
  2. kite ni selalu gak hubby pi out station. nasib baik rumah mak dekat. kalau dok rumah berdua je dgn imaan mcm xsanggup je. tabahlah lylie!

    ReplyDelete