Thursday, June 30, 2011

28 tahun.

hari nie hari lahir aku. senang nk cite bile setiap kali hari lahir aku dtg aku memang selalu harapkan benda2 surprise dr org yg aku sayang. masa aku blm kawin dulu sebelum aku berumur 20 tahun.....jarang sekali mk abh aku nk terlupa beli kn ape2 pn tuk aku biarpn hanya sepotong kek mesti mk abh aku akn igt..kalau diorang lupe pn mesti kakak aku nan satu tuh akn belikn....start aku da bekerja sume tuh da x de da....hari lahir aku mcm biasa2 je.....x de ape2 yg best pn....x de ape yg aku blh igt pn...




sekarang nie lagi la....suami aku nan satu itu memang kurang perasaan seperti kebiasaan. aku bg hint byk mane pn pade hari sebelum2 nye pn x de makne nye suami aku nk amik port pn.buat x tau je.....aku kalau nk amik hati memang da terasa hati....tp da nk lali kot.....setiap tahun pn da memang cm tuh...da jadi sebati......da tau da ape akn jadi.....so x yah la nk mengada2 n tergedik2 berangan candle light dinner bagai. memang tinggal harapan.....simpan je la segala niat nk merajuk atau mogok tuh dlm hati.....bukan ade sape nk layan....baik layan perasaan sendiri.....kalau nk mengeluh2 nk sedih2...nk marah2 pn buat tambah dosa....x psl amik tiket kelas satu terus masuk neraka.




okay abaikan segala setan yg nk menghasut jiwa & raga sekarang. motif sekarang adalah menjadi ibu yang lebih baik tuk alya & adik yg akn lahir ti serta jadi isteri yg taat pd suami...x perlu nk mengungkit atau mengeluh segala mak nenek benda yang kite x blh nk dapat pada hari lahir ini. redha je dgn ape yang telah ditentukan.




owh... tghr nie rasenye nk g belanja diri sendiri kt klcc....rase nye dpt beli jam baru tuk hadiah hari jadi nie best juga kn?






selamat hari lahir lylie!



:- thanks kepada sume doa2 dan wish yg diberikan di fb....aku juga mendoakan yg terbaik tuk korang sume....

4 comments:

  1. ala..... lewat 1 ari.. x per kan,, epi besday lylie.. moga surprise itu menjadi k.....
    jadi mama yang baik untuk alya n little alya ok..

    ReplyDelete