Friday, February 17, 2012

Eryna Safiya picture

Semalam genap umur Eryna 6 bulan. Da besar da anak-anak mama. Rasanya x banyak kawan-kawan yang dapat tgk gambar Ryna dekat blog nie mahupun di FB. Sikit sangat aku expose Eryna kt orang ramai, x sama macam alya dulu. So untuk kawan-kawan yang nak tgk anak no 2 aku, n3 kali nie aku upload sikit-sikit gambar Eryna. Anak aku yang no 2 nie suka sangat senyum, sentiasa senyum, suka memanjang, susah sangat nk tgk dier menangis kecuali nk susu. Lain masa asyik senyum je, x blh tgk orang lalu dan tegur dia, mesti ryna akan senyum dulu. Tp kena hati-hati lah sebab ryna takut dgn orang yang bersuara kuat, surely menangis. Owh da 6 bulan, Eryna masih belum ada gigi, masih belum angkat punggung, masih belum makan makanan pejal dan masih minum susu ANMUM dengan jayanya.


Okey sampai sini dulu. Layan pic anak aku yang comel je lah kan. Ade orang nk tgk ke?



1st picture..

eh..eh...gambar Alya pulak, hihi...anak dara aku da besar, da kena hantar pegi sekolah, x leh duk ngan nenek lelama, ti asyik tgk katun pulak coz sekarang nenek da ajar alya tgk cite katun.


okey..tgk gambar Eryna pulak..cak!



Eryna senyum memanjang kan...


okey, suka lagi..




suke banyak lagi...









suke memanjang...ni lah cinta hati kedua aku.senyum selalu..














6 comments:

  1. wah anak dara ni ada lesung pipit..suka senyum ek?

    ReplyDelete
  2. alaala..comelnyer eryna..hepi selalu..

    ReplyDelete
  3. ader jugak lesung pipit tu kat ryna yerk.. ni dua2 anak ngikut mama ke ngikut papa ni ada lesung pipit?.. hehe

    ReplyDelete
  4. dalamnya lesung pipit dia...gewamm..mmuah mmuahh..dua2 anak sama comel =)

    ReplyDelete
  5. gila dalam lesung batu diaa...eh...lesung pipit. hehe. comel je dua-dua dah besar kan. :)

    ReplyDelete
  6. such a happy baby! ceria je.. jemput ke blog akak http://hebatkan.blogspot.com

    ReplyDelete