Monday, January 9, 2012

Kerja.

Setiap hari aku mengadap blog, walaupun 5 minit. Tapi belum sehari pun aku berusaha untuk mengubah kembali header sementara aku tue kan. Memang dasar pemalas. Bermula je tahun 2012, kerja aku makin bertimbun. Asal aku cuba selesaikan satu persatu setiap hari, pasti kerja yang selesai akan di ganti dengan kerja-kerja dan idea yang baru dari tuan pengarah. Bile agaknya rutin nie akan habis kn? Rasenye-rasenye ade x keje yang lebih mudah yang aku boleh buat selain dari kerja aku sekarang nie?


Heh. Aku tak mengeluh tau, aku cuma meluahkan perasaan. Ok ! nk sambung buat kerja. Babai!

3 comments:

  1. erm..... orang kerje sendiri pon susah, orang yang duduk rumah pon susah, even orang yang x bekerja pon susah tau... kita kena positif lylie, bekerja dengan niat ikhlas demi Allah, Insyaallah akan jadi mudah kerja tu...

    kan kan kan... hehe (positif as iza)

    ReplyDelete
  2. biasalah tu..dh nama pun kerja..
    klau xde kerja kang, lg bosan..
    mcm saya ni la, jadi PA..
    bos bg kerja baru la ade kerja..huhuhu..

    ReplyDelete
  3. Buat para blogger, ayo gunakan aplikasi penghasil uang dengan sistem afiliasi. Bisnis afiliasi adalah bisnis yang wajib diikuti setiap blogger. Ada banyak sekali komisi yang bisa didapat dari aplikasi ini. Produknya dibutuhkan setiap hari. Tinggal gunakan aplikasinya secara rutin, dan ajak temanmu, maka komisi siap ditransfer ke kamu.
    Untuk lihat detailnya ada di blog saya.

    ReplyDelete