Wednesday, January 4, 2012

pembuka tirai 2012

Berakhir sudah 2011. Tidak ade sesuatu yang terlalu menarik untuk dikongsi pada tahun 2011. Hidup berlalu biasa-biasa sahaja. Hanya seperti biasa. Aku masih mengharapkan sesuatu yang luar biasa akan terjadi dalam hidup aku. Harapan tanpa usaha memang tidak akan ke mana kan?


Insyaalah, Allah akan melapang kan pintu rezeki untuk kami sekeluarga bagi permulaan tahun 2012 dan tahun-tahun seterusnya. Azam setiap tahun untuk kurang kan merungut masih tertanam dlm hati dan akal fikiran sekukuhnya. Harapan aku semoga tahun ini akan menjadi lembaran baru untuk aku supaya lebih bertanggung jawap dlm kerjaya, menjadi lebih kreatif, menjadi mama yang semakin sabar, menjadi isteri yang terbaik untuk iqmal serta menjadi anak yang berbakti kepada kedua ibu bapa.

Owh! walau macam mane susah pun tahun nie aku mesti beli rumah tau. Doakan aku ya! Harap-harap dapat la beli rumah kat area Shah Alam below 250 k. Ade ke? usaha tangga kejayaan kan. Mane tau rezeki anak-anak. Allah itu maha adil kan. Moga-moga 2012 akan menjadi tahun yang terbaik untuk kami sekeluarga.

Selamat Datang 2012.

3 comments:

  1. kalau ade roger lah kite...leh beli sekali dekat2 kan...hehe

    ReplyDelete
  2. ameen.....

    erm, xder azam nak tambah ahli keluarga ker?... hehe
    gurau jerk lylie yerk..

    ReplyDelete
  3. yaya: yes...kalau dekat ngan umah awk mesti best...ade gang senang sikit kn? awk da jarang update blog eh...selalu tertunggu2 n3 baru awak..

    kak mas: x de mane nye eh...akak tuh..usaha lebih k!

    ReplyDelete