Monday, January 31, 2011

2nd anniversary...

pg nie...aku text en suami....


"Hapy anniversary sayang...thanks cz sentiasa jd suami n papa yang baik....thanks cz selalu sayang org.....maafkan setiap kesalahan org k...sayang yang selamanya...."
itu je la text ringkas di pagi yg bahagia nie...hihih..masih igt lagi..kami dinikahkan dlm jam 11 pagi...31 jan 2009...so da 2 tahun perkahwinan kami hari nie.....aku sangat2 la teruja di hari pernikahan...tapi malang nye majlis pernikahan aku x sehebat pernikahan org lain....aku x dpt duduk bersama suami pn mase majlis pernikahan tu... aku duduk di luar masjid ok...kt balkoni...melunjur kaki..main dgn ank buah..tiada air mata.......hanya mengamin kn setiap doa yg dibacakan tanpa faham pn maksud yg dibacakan......dengan sekali lafaz..sah aku menjadi isteri kepada en Mohd Iqmal Bin Musa....tue la kisah pendek di masa majlis perkahwinan kami...sgt ringkas.....tiada yang menarik..tida tabur2 bunga atau linangan air mata...segalanya penuh dengan senyuman keceriaan....


pertama kali mencium tangan suami selepas sah menjadi isteri...gmbr itu hanya lakonan ok..realiti nya aku tidak sesopan itu....



ini la wajah kesayangan aku.....En Suami yang tercinta...



gmbr dihari perkahwinan.....tyme hujan nie..sanggup ku redahi jua...




disaat cinta berkembang mekar..hahahah....


Allhamdulillah....genap 2 tahun perkahwinan kami..aku sangat gembira..wlpn pelbagai dugaan telah mendatang..kami berdua tempuhi segala dugaan itu dgn tabah.,......sedang kn lidah lagi tergigit ini kan pula suami isteri...ihihhi...ayat p.ramlee nie.....

ye la..tipu la kalau aku kate kami x pernah bergaduh kn...ye betul aku selalu mencari pasal utk bergaduh.....ade je benda yg nk di complain hingga menyakit kn hati..tp bukan selalu ok...rase nye dlm 2 tahun usia perkahwinan kami baru 3 kali kot kami bergaduh secara serius......ye la dlm life kami tiada sesi pujuk memujuk ok...bile da bergaduh sakan....last2 sorang diam..sorang buat x tau..abis2 dedua tertido n esk da baik blk.....cm tuh la.....tp ye..itu la yg mematang kn perkahwinan kami....

aku harap sangat..lepas hari nie n hari2 yang seterusnya..aku akn lebih menjaga rumah tangga kami dengan lebih baik dan sentiasa menjaga suami dan ank2 kami kelak.....hapy 2nd anniversary sayang......org n alya sayang papa sangat......
-da byk kali try tuk upload video perkahwinan kami...rase nye ramai org x pernah tgk pn...hihihi...tp x de rezeki la....internet mcm siput....x dpt share....next tyme k...



7 comments:

  1. Happy 2nd Anniv korang. Semoga perkahwinan kalian sentiasa di bawah rahmat Allah. Semoga bertambah bahagia dengan Alya Sofea dan bakal baby baru.

    =)

    ReplyDelete
  2. happy anniversary....:-) semoga terus kekal hendaknyer hingga ke syurga....

    nurul pun takde adegan pujuk memujuk..kalau dah gaduh duduk diam2 saja.. pujuk diri sendiri..haha.. samalah kita.. keke..

    ReplyDelete
  3. hepi 2nd anniversary lylie.....
    semoga lidah yang tergigit tu cepat2 disembuhkan, jangan sampai bernanah plak yerk.. sian kat alya n adik alya..
    k take care

    ReplyDelete
  4. happy anniversary ly...ms ni ko kena antar aku balik dr kl to meru..thnks alot.masti penat kan.
    pepun aku ingt lg ms nikah ko..masa tu aku tgh sarat, ko komplain pasal makcik tu, nikah sama time ngn org lain..hahahha..macam2...hopepefully your life full with joy & happiness..

    ReplyDelete