Thursday, March 3, 2011

muke & hati yg baik

aku tau hati aku pn blm tentu lagi wangi...tp org2 yg terase mereka ahli syurga itu tersangat la menyakit kn hati...pagi2 buka fb ade org tag gmbr kt aku..ok fine..gmbr kami berdua..bersama rakan sekerja......tetibe ade pula dua komen yg tertera melalui seorang manusia yg sama..aku tidak pernah bercakap secara langsung pn dgn manusia itu...dan aku tidak pernah pn bekerja bersama dgn dier..dan yg aku tahu..manusia itu sgt bagus di dalm bekerja..dan berhenti kerana ade business sendiri..bagus sgt ank melayu..aku sokong....aku suke dier sebelum nie kerana cerita2 positif yg aku dgr tentang dier.....tp kalau begitu la dier yg sebenarnye...plz la....jejeauh la dr hidup aku....aku selalu bersangka baik dgn org tp kenape la aku selalu diuji dgn manusia2 plastik.

aku x tau ape tujuan dier tulis komen tue.....

  • komen pertama...besh pren...kah..kah..kah...kah......
  • komen kedua ....aida!!!!!!....sue senyum dlm pakse tue.......kahkahkahkah....

cuba korang bayangkan ape perasaan aku kalau bace komen tuh...siap ade perkataan kahkahkahkah yg merujuk kepada ketawa berdekah2 (andaian aku la.) coz kalau aku..hihihihi (ketawa kecil) hahahaha (ketawa gembira)

aida tue merangkap bos utk rakan aku tue sebelum aku di transfer kebhgian diorang...kenape....rakan aku tue terpakse ke keje ngan aku sekarang..n kenape pula org yg x pernah bekerja dgn aku blh nk komen cm tuh pula kt gmbr aku kn...aku x tau la aku nie emosi sgt ke ape...atau aku slh tafsir benda2 kecil mcm tuh..aku cuma sakit hati.....x tau nk luahkan kt sape.....

kalau la ade rakan2 kerja yg terbaca blog nie kn blh x tlg berhenti mengsycho ibu2 mengandung mcm aku nie coz aku da cukup byk masalah nk ditangung dan aku x perlu tambahan mainan emosi mcm nie lagi.....plz..aku merayu.....

mungkin perkara tersebut hanya gurauan dan perkara kecil utk seseorang..tp bkn aku..kerna ia menguris perasaan.

2 comments:

  1. untag je laylie. jgn layan wat sakit hati je. kurang hajau namenye.

    ReplyDelete
  2. memang fad......memang rase nk untag je.....kuang hajau yg melampau...

    ReplyDelete